Liisa Keltikangas-Järvinen: Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot

Sosiaalisuuden merkitystä korostetaan ja arvostetaan, mutta mistä siinä oikeastaan on kysymys? Mitä ovat sosiaaliset taidot, ja miten ne eroavat sosiaalisuudesta? Miten käyttäytyy sosiaalinen lapsi, miten sosiaalinen aikuinen? Onko sosiaalisin se, joka äänekkäimmin kiinnittää huomion itseensä ja dominoi vuorovaikutustilanteita?

Tervetuloa professori Liisa Keltikangas-Järvisen uutuusteoksen Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot julkistamistilaisuuteen

maanantaina 6.9. klo 10.30
WSOY, 2. kerroksen Jalmari-sali
Bulevardi 12
00120 Helsinki

Liisa Keltikangas-Järvinen on suomalaisen temperamenttitutkimuksen uranuurtaja ja arvostettu tietokirjailija. Hän on julkaissut tietokirjoja vuodesta 1979 lähtien ja käsitellyt teoksissaan itsetuntoa, lasten aggressiivisuutta ja temperamentin vaikutuksia mm. ihmisen yksilöllisyyteen, koulumenestykseen ja elämänhallintaan. Keltikangas-Järvinen on Helsingin yliopiston psykologian professori. Hänet valittiin Vuoden professoriksi 2008.

V.P. perjantaihin 3.9. klo 15:een mennessä inker-maaria.nieminen@wsoy.fi

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt, Tarja Virolainen, puh. 040 187 0939

Arvostelukappaleet Inker-Maaria Nieminen, inker-maaria.nieminen@wsoy.fi tai puh. 040 182 5305