Tammi ja WSOY kehittävät vuoden 2012 alusta toimintojaan

Tammen ja WSOY:n suoramyyntitoiminnot tullaan yhdistämään. Kirjakerhotoiminnasta vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Tove Kietz, ja muusta suoramyynnistä sekä liiketoiminnan kehittämisestä vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Lotta Mäkelä.

Bonnier Books Finlandiin perustetaan yhteinen RePrint-yksikkö, joka vastaa sekä Tammen että WSOY:n pokkareista, äänikirjoista, e-kirjoista sekä muista uudelleenjulkaisuista. Yksiköstä vastaavaksi liiketoimintapäälliköksi on nimitetty Mari Männistö ja kustannuspäälliköksi yksikköön on nimitetty Sari Forsström.

Tammen ja WSOY:n viestintäosastot tullaan yhdistämään yhdeksi kokonaisuudeksi. Bonnier Books Finlandin viestintäosasto tulee vastaamaan molempien kustantamoiden viestinnästä, kustantamo- ja kirjailijabrändien tukemisesta ja vahvistamisesta sekä konserniviestinnästä. Bonnier Books Finlandin viestintäjohtajaksi on nimitetty Maria Romantschuk.

WSOY:n markkinointiosasto ja jälleenmyynti yhdistetään. Uuden yksikön myynti- ja markkinointijohtajaksi on nimitetty Mari Wärri.

Nimitykset astuvat voimaan 1.1.2012.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Anne Valsta