ELINA RAHKONEN NIMITETTY WULFF-YHTIÖT OYJ:N VÄLIAIKAISEKSI TOIMITUSJOHTAJAKSI

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on nimittänyt talousjohtaja Elina Rahkosen yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.10.2016 alkaen. Konsernijohtaja Topi Ruuskan toimitusjohtajasopimus päättyy 30.9.2016 aiemmin tiedotetun mukaan. Uuden toimitusjohtajan haku on käynnissä.

Helsingissä 28.9.2016

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola p. 0300 870 414 tai 050 65 110

sähköposti: heikki.vienola@wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Yhtiön tuote- ja palvelutarjonta on alan kattavin: Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita, ensiapua ja ergonomiaa. Lisäksi valikoimasta löytyy LED-valaistusratkaisuja ja innovatiivisia tuotteita työmaille. Wulffilta on mahdollista hankkia myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa. Verkossa konserni palvelee monipuolisten asiakaskohtaisten palvelujen lisäksi verkkokaupalla Wulff.fi.