KORJAUS WULFF-YHTIÖT OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN KUTSUUN

PÖRSSITIEDOTE                                                            10 .9.2015 KLO 10:30

Wulff-Yhtiöt Oyj:n 7.9.2015 julkaisemassa yhtiökokouskutsussa on ilmoitettu, että hallintarekisteröidyn osakkeen omistajan tulee olla merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään tilapäiseen osakasluetteloon viimeistään ke 23.9.2015 klo 9:00. Oikea ajankohta on pe 25.9.2015 klo 10:00.

Oikea teksti on:

Hallintarekisteröityjen osakkeiden omistajalla on oikeus osallistua yhtiökokoukseen niiden osakkeiden nojalla, joiden perusteella hänellä olisi oikeus olla merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon perjantaina 18.9.2015. Osallistuminen edellyttää lisäksi, että osakkeenomistaja on näiden osakkeiden nojalla tilapäisesti merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon viimeistään perjantaina 25.9.2015 klo 10 mennessä. Hallintarekisteröidyn osakkeen omistajaa kehotetaan pyytämään hyvissä ajoin omaisuudenhoitajaltaan tarvittavat ohjeet koskien tilapäistä rekisteröitymistä osakasluetteloon, valtakirjojen antamista ja ilmoittautumista yhtiökokoukseen. Omaisuudenhoitajan tilinhoitajayhteisön tulee ilmoittaa hallintarekisteröidyn osakkeen omistaja, joka haluaa osallistua ylimääräiseen yhtiökokoukseen, merkittäväksi tilapäisesti yhtiön osakasluetteloon viimeistään edellä mainittuun ajankohtaan mennessä.

Vantaalla 10.9.2015

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola

p. (09) 5259 0050 tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Pienestä  paperikaupasta se kaikki alkoi.  Wulff juhlii tänä vuonna 125-vuotiasta menestystarinaansa.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja.