MUSTAA MAGIAA MESSUKESKUKSESSA: Siirtokuvien taikaa uudella tavalla

Wulff-Yhtiöt Oyj                   Mediatiedote 20.9.2016

Mustaa magiaa Messukeskuksessa! Tutustu Wulffin TheMagicTouch -siirtokuvamateriaalipalveluun graafisen teollisuuden, painoviestinnän ja markkinoinnin SignTec-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 20.9.–22.9.2016. Wulffin, The Magic Touchin ja OKIn löydät Messukeskuksesta osastolta 6m61-10.

Saalista ilman perkausta! TheMagicTouch on printtimaailman paras uutuus

TheMagicTouch toteuttaa monen mainostoimiston, tapahtumantekijän sekä digi- ja tekstiilipainon toiveen. Varsinaista mustaa magiaa on siirtokuvapainatus mustalle ja tummalle pinnalle. Tekstiilit puuvillasta polyesteriin, puu, alumiini – pintamahdollisuuksia TheMagicTouchin kanssa on rajattomasti.

Painoalalla työskentelevät tietävät, että upean painatuksen toteuttaminen esimerkiksi t-paitaan vaatii tumman pinnan päälle kuvan taustalle ensin valkoista väriä. Vain valkoisen taustan päälle toteutettu värikäs ja yksityiskohtia sisältävä kuva toistuu tarpeeksi tarkasti, koko loistossaan. Painajan painajaisen prosessista tekevät useat työvaiheet.

Wulffin yksinoikeudella myymien uusien TheMagicTouch -siirtokuvamateriaalien ansiosta homma on huomattavasti helpompaa, sillä esimerkiksi kuvien perkaamista ei tarvita. Koko työ hoituu ”yhden prässäyksen taktiikalla”.  Näin on mahdollista nopeuttaa huomattavasti esimerkiksi t-paitojen, mainosmukien tai vaikkapa urheiluseurojen lippisten personointia.

Messuilla Wulffin TheMagicTouch -tuotteita esittelee Wulff Oy Ab:n Jarkko Vehviläinen osastolla 6m61-10. Tervetuloa tutustumaan TheMagicTouchin taianomaisiin mahdollisuuksiin!

Lisätietoja ja kuva- ja haastattelupyynnöt:
Wulff Oy Ab
Jarkko Vehviläinen
p. 0500 606 742
jarkko.vehvilainen@wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Tutustu kaikille avoimeen verkkokauppaamme: wulff.fi.