MUUTOS WULFF-YHTIÖT OYJ:N KONSERNIN JOHTORYHMÄSSÄ

PÖRSSITIEDOTE               19.5.2017 KLO 09.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen KTM Elina Rahkonen eroaa ja siirtyy toisen yhtiön palvelukseen elokuun 2017 alussa. Uuden talousjohtajan haku käynnistyy välittömästi.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernin johtoryhmässä jatkavat yhtiön toimitusjohtaja ja johtoryhmän puheenjohtaja Kimmo Laaksonen, Wulff Entre Oy:n toimitusjohtaja Ninni Arion, Wulff Supplies Ab:n toimitusjohtaja Trond Fikseaunet, Wulff-konsernin viestintä- ja markkinointijohtaja Tarja Törmänen ja Suoramyynti-divisioonan johtaja Veijo Ågerfalk.

Vantaalla 19.5.2017

toimitusjohtaja Kimmo Laaksonen
puh. 0300 870 414 tai p. 050 469 3060
sähköposti:
kimmo.laaksonen@wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on toimistomaailman merkittävin toimija sekä kotimainen ja skandinaavinen alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset yrittäjät ja työntekijät toimivat. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa Wulff.fi.