WULFF-KONSERNIN TARKENNETUT PITKÄN AIKAVÄLIN TALOUDELLISET TAVOITTEET

PÖRSSITIEDOTE                             23.10.2015 KLO 08:45

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on 22.10.2015 osana strategiatyötä vahvistanut Wulff-Yhtiöt –konsernin tarkennetut pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet.

Tarkennetut pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet ovat:

-        liikevoitto 4 % liikevaihdosta

-        liikevaihdon kehitys vahvempi kuin alalla keskimäärin

-        omavaraisuusaste 40 %

-        osinko 50 % osakekohtaisesta tuloksesta.

Vahvistetut taloudelliset tavoitteet tukevat konsernin strategisten päämäärien saavuttamista.

Vantaalla 22.10.2015

hallituksen pj Heikki Vienola

puh. 09 5259 0050  tai gsm 050 65 110

Pienestä  paperikaupasta se kaikki alkoi.  Wulff juhlii tänä vuonna 125-vuotiasta menestystarinaansa.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja.