Wulff mukana tukemassa Satupäivä-tapahtumaa!

Wulff on mukana tukemassa Satupäivän tapahtumaa Pikku-Rapu Roopen Satuikkuna, jonka järjestää tilamuotoilutoimisto Profit Interior Oy Meritullintorilla Helsingissä yhteistyökumppaneinaan myös Pia Pitkänen sekä Arazzo Oy. Wulff tarjoaa tapahtumaan väritystussit, joilla osanottajat pääsevät värittämään graafikko Pia Pitkäsen suunnittelemaa satukuvaa.

Satupäivä tarjoaa kaikenikäisille mahdollisuuden uppoutua yhdessä sadun maailmaan! Satupäivää vietetään 18.10.2015, ja sitä edeltävällä viikolla 12.10–18.10.2015 Profit Interior Oy:n toimiston ikkunat Meritullintorilla Helsingissä muuntautuvat meriteemaiseksi värityskirjaksi lapsille ja lapsenmielisille. Graafikko Pia Pitkäsen suunnittelemaa ja Arazzo Oy:n toteuttamaa Pikku-Rapu Roopen Satuikkuna -satukuvaa päästään värittämään päivittäin uudelleen – edellisen päivän väritykset tallennetaan valokuviin ja sitten värit pyyhitään. Aamuisin teos odottaa taas uusia värejä ja värittäjiä!

Satupäivää on vietetty vuodesta 2008 lähtien ja vuosien varrella se on kasvanut pienestä teemapäivästä valtakunnalliseksi sadun juhlaksi. Vuonna 2015 Satupäivä tekee teemaansa liittyen yhteistyötä Nenäpäivä-kampanjan kanssa, joka kerää varoja kehitysmaiden lasten auttamiseksi. Nenäpäivä-tiimillemme voit tehdä lahjoituksen tästä www.nenapaiva.fi/tiimit/102990.

125-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Wulffilla on pitkä historia piirustus- ja taidetarvikkeiden kauppana ja taiteilijatarvikkeita saa konsernilta myös tänään. Muun muassa kansallistaiteilijamme Rudolf Koivun taulut, kuvitukset satukirjoihin, aapisiin, laulu- ja lastenkirjoihin on tehty Wulffin tarvikkeilla. Aikanaan tavattiinkin sanoa, että taiteilijat hakivat oppinsa Pariisista ja tarvikkeensa Wulffilta!

Tule värittämään kanssamme!
ma 12.10 – pe 16.10 klo 12-16
lauantai 17.10 klo 10–16
sunnuntai 18.10 klo 10–16

Profit Interior Oy, Meritullintori 6, 00170 Helsinki

Wulff-Yhtiöt Oyj viestintäassistentti Nelli Asikainen
gsm 044 022 0688 tai nelli.asikainen@wulff.fi

Pikku-Rapu Roopen Satuikkuna

Satupäivä
Profit Interior Oy
Arazzo Oy
Graafikko Pia Pitkänen

125-vuotisjuhliaan viettävä Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Vieraile verkkokaupassamme Wulffinkulma.fi!