WULFF OSTAA LOGISTIIKKAKIINTEISTÖN RUOTSISSA

MEDIATIEDOTE       9.1.2019 KLO 15.00

Wulff panostaa logistiikkapalvelujensa kehittämiseen Skandinaviassa noin 3,1 miljoonan euron kiinteistökaupalla

Wulff-konserni panostaa logistiikkapalvelujensa kehittämiseen ostamalla omakseen Ruotsin Ljungbyssä sijaitsevan logistiikkakiinteistön. 5 500 m2 logistiikkakiinteistö ja toimistotilat ovat olleet Wulff Suppliesin käytössä valmistumisestaan vuodesta 2010. Kauppa on solmittu tänään. Kiinteistöosakeyhtiön velaton kauppahinta, noin 3,1 miljoonaa euroa, rahoitetaan lainalla. Lopullinen kauppahinta lasketaan vahvistetun tilinpäätöksen 31.12.2018 perusteella.

Modernin logistiikkakeskuksen omistaminen ja mahdollisuus laajentaa toimintaa antaa Wulffille valmiudet kasvuun ja logistiikkapalvelujen kehittämiseen. Investoinnin arvioidaan parantavan Wulff Suppliesin liiketoiminnan kustannustehokkuutta erityisesti pitkällä aikavälillä.

”Tulevaisuudessa menestyvät yhtiöt, joilla on käytössään nopea ja luotettava logistiikka. Wulffin toimitusvarmuus on aina ollut erittäin hyvä. Oma logistiikka sekä parhaat kumppanit takaavat, että varmuutemme ja ripeytemme säilyy ja voimme kehittää palvelujamme vielä paremmiksi, myös logistiikan osalta. Tavoitteemme on tehdä maailmasta parempi – työpaikka kerrallaan. Tarjoamme asiakkaillemme tuotteita ja palveluja, joilla voi vaikuttaa. Ympäristöystävällisiä, kestävää kehitystä tukevia tuotteita ja paljon paikallisia tuotteita. Ideoita ja ratkaisuja, joilla työympäristöstä tehdään esimerkiksi viihtyisämpi, toimivampi, terveempi, turvallisempi tai hauskempi. On tärkeää, että logistiikka joustaa ja mukautuu laajan valikoimamme kehittymisen mukana. Tämä investointi on meille tärkeä panostus tulevaisuuden kasvuun”, konsernijohtaja Heikki Vienola kertoo kiinteistökaupasta.

Wulff-konsernin Skandinavian Sopimusmyynnistä vastaava Wulff Supplies AB ostaa kiinteistön ADIB Holding AB:lta.

Heikki Vienola
konsernijohtaja
Wulff-Yhtiöt Oyj
heikki.vienola@wulff.fi

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Uutta: Canon Business Center tulostus- ja suurkuvatulostus, tiedonhallinta- sekä ICT-ulkoistusratkaisut yritysasiakkaille pääkaupunkiseudulla. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.