Wulff tarkentaa loppuvuoden 2017 ennustettaan

PÖRSSITIEDOTE              20.9.2017 KLO 9.00

Wulff tarkentaa vuoden 2017 ennustettaan. Konsernin johdon ennusteen mukaan on todennäköistä, että vertailukelpoinen liikevoitto jää vuodesta 2016, joka oli 419 tuhatta euroa.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n toimitusjohtaja Kimmo Laaksonen: ”Aloitetut ja meneillään olevat kehityshankkeet rasittavat tulosta vuonna 2017. Nyt tehtyjen panostusten uskon näkyvän positiivisesti myynnissämme ja tuloksessamme vuoden 2018 aikana.”

Vantaalla 20.9.2017

toimitusjohtaja Kimmo Laaksonen
p. 0300 870 414 tai p. 050 469 3060
sähköposti: kimmo.laaksonen@wulff.fi

Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset yrittäjät ja työntekijät toimivat. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.