WULFF-YHTIÖT OYJ: JOHDON LIIKETOIMET

JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET         1.6.2017 KLO 11.15

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen jäsen Ari Pikkarainen on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Ilmoitusvelvollinen
Nimi RESERVE CAPITAL FINLAND OY Oikeushenkilö
Asema: Lähipiiriin kuuluva henkilö
Liikkeeseenlaskijassa johtotehtävissä toimiva henkilö
Nimi PIKKARAINEN, ARI
Asema Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: WULFF-YHTIÖT OYJ
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus: 74370016PW2V4W02LX91
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370016PW2V4W02LX91_20170601084436_3
Liiketoimen päivämäärä: 29.5.2017
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Luovutus
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
10 1,64000
181 1,60000
5 000 1,60000
4 809 1,60000
5 000 1,60000
1 550 1,60000

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Keskihinta (EUR)
16 550 1,60002

Lisätietoja :
toimitusjohtaja Kimmo Laaksonen
puh. 0300 870 414 tai p. 050 469 3060
sähköposti:
kimmo.laaksonen@wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on toimistomaailman merkittävin toimija sekä kotimainen ja skandinaavinen alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset yrittäjät ja työntekijät toimivat. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja.  Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa Wulff.fi .

Wulff tekee työpaikan Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Jo nyt työtä tehdään runsaasti myös muulla, kuin perinteisissä toimistoissa: digitalisaatio mahdollistaa paljon ja samalla liikkuva työ tuo tekemiselle ja ympäristöille uudenlaisia vaatimuksia. Miten varmistaa, että työtä on mahdollista tehdä tehokkaasti, ergonomisesti, ympäristöystävällisesti – ja juuri siten, kuin yrityksesi ja sinä haluat? Vastauksia löydät Wulffilta. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- tai it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaamme voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Tutustu palveluihimme osoitteessa Wulff.fi.