WULFF-YHTIÖT OYJ: JOHDON LIIKETOIMET

JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET            2.6.2017 KLO 11.15

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen jäsen Heikki Vienola on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Nimi: VIENOLA, HEIKKI
Asema: Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus: 74370016PW2V4W02LX91
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370016PW2V4W02LX91_20170601135802_2
Liiketoimen päivämäärä: 30.5.2017
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Luovutus

puh. 0300 870 414 tai p. 050 469 3060
sähköposti:
kimmo.laaksonen@wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on toimistomaailman merkittävin toimija sekä kotimainen ja skandinaavinen alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset yrittäjät ja työntekijät toimivat. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja.  Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa Wulff.fi .

Wulff tekee työpaikan Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Jo nyt työtä tehdään runsaasti myös muulla, kuin perinteisissä toimistoissa: digitalisaatio mahdollistaa paljon ja samalla liikkuva työ tuo tekemiselle ja ympäristöille uudenlaisia vaatimuksia. Miten varmistaa, että työtä on mahdollista tehdä tehokkaasti, ergonomisesti, ympäristöystävällisesti – ja juuri siten, kuin yrityksesi ja sinä haluat? Vastauksia löydät Wulffilta. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- tai it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaamme voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Tutustu palveluihimme osoitteessa Wulff.fi.