WULFF-YHTIÖT OYJ JATKAA OMIEN OSAKKEIDEN HANKINTAA

PÖRSSITIEDOTE                         7.4.2016 KLO 16.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n varsinaiselta yhtiökokoukselta 7.4.2016 saamansa valtuutuksen perusteella yhtiön hallitus on päättänyt omien osakkeiden hankinnan jatkamisesta. Tällä hetkellä yhtiön hallussa on 79 000 omaa osaketta ja omia osakkeita voidaan hankkia lisää enintään 300 000 kappaletta. Omien osakkeiden hankinta jatkuu aikaisintaan tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen julkaisupäivän 6.5.2016 jälkeen.

Osakkeita hankitaan muussa kuin osakkeenomistajien omistusten suhteessa NASDAQ OMX Helsinki Oy:n järjestämän julkisen kaupankäynnin välityksellä. Osakkeet hankitaan niille julkisessa kaupankäynnissä muodostuvaan hankintahetken markkinahintaan omien osakkeiden hankintaa koskevien säännösten mukaisesti.

Valtuutuksen mukaan osakkeita voidaan hankkia yhtiölle käytettäväksi yrityshankintojen tai muiden yhtiön liiketoimintaan kuuluvien järjestelyiden toteuttamiseksi, yhtiön rahoitusrakenteen parantamiseksi, osana yhtiön kannustinjärjestelmän toteuttamista tai muutoin edelleen luovutettavaksi tai mitätöitäväksi.

Valtuutus on voimassa 30.4.2017 saakka.

Helsingissä 7.4.2016

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola
puh. (09) 5259 0050  tai gsm 050 65 110

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Yhtiön tuote- ja palvelutarjonta on alan kattavin: Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita, ensiapua ja ergonomiaa. Lisäksi valikoimasta löytyy LED-valaistusratkaisuja ja innovatiivisia tuotteita työmaille. Wulffilta on mahdollista hankkia myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa. Verkossa konserni palvelee monipuolisten asiakaskohtaisten palvelujen lisäksi verkkokaupalla Wulff.fi.