WULFF-YHTIÖT OYJ:N KONSERNIJOHTAJAKSI TOPI RUUSKA

PÖRSSITIEDOTE                                                            24.8.2015 KLO 15:00

Topi Ruuska (s. 1956) on nimitetty Wulff-Yhtiöt Oyj:ssä konsernijohtajaksi ja konsernin suurimman tytäryrityksen Wulff Oy Ab:n toimitusjohtajaksi 1.9.2015 alkaen. Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on päättänyt, että samassa yhteydessä nykyinen Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernijohtaja Heikki Vienola siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi. Nykyinen hallituksen puheenjohtaja Andreas Tallberg jatkaa hallituksen jäsenenä.

Vienola antaa viestikapulan Ruuskalle luottavaisena: “Tänään, Wulffin täyttäessä 125 vuotta, on hienoa antaa yhtiön vetovastuu ihmiselle, joka jakaa Wulffin arvot, tuntee Wulffin ja jolla on erinomaisia näyttöjä tuloksellisesta johtamisesta Wulff-konsernissa. 15 vuotta pörssiyhtiön johdossa on ollut uskomattoman hienoa aikaa. Nyt minä lähden hyvillä mielin Tahkolle.”

Vantaalla 24.8.2015

konsernijohtaja Heikki Vienola

p. (09) 5259 0050 tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Pienestä  paperikaupasta se kaikki alkoi. Wulff juhlii tänään 125-vuotiasta menestystarinaansa. 125-vuotisjuhlatilaisuus medialle Wulffin Helsingin myymälässä Konalassa keskiviikkona 26.8. klo 10.00.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja.