WULFF-YHTIÖT OYJ:N KONSERNIN JOHTORYHMÄN PUHEENJOHTAJAKSI TOPI RUUSKA

PÖRSSITIEDOTE                             30 .9.2015 KLO 12:05

Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernin johtoryhmän puheenjohtajaksi on nimitetty konsernijohtaja Topi Ruuska 1.10.2015 alkaen.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernin johtoryhmässä jatkavat Wulff Entre Oy:n toimitusjohtaja Ninni Arion, Wulff Supplies AB:n toimitusjohtaja Trond Fikseaunet, Suoramyynti-divisioonan johtaja Veijo Ågerfalk, konsernin talousjohtaja Elina Rahkonen ja konsernin viestintä- ja markkinointijohtaja Tarja Törmänen. Konsernin johtoryhmän puheenjohtajana toiminut Heikki Vienola jatkaa yhtiön kehittämistä hallituksen puheenjohtajana.

Helsingissä 30.9.2015

hallituksen pj Heikki Vienola

p. (09) 5259 0050 tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Pienestä  paperikaupasta se kaikki alkoi.  Wulff juhlii tänä vuonna 125-vuotiasta menestystarinaansa.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja.