WULFF-YHTIÖT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS 2016

PÖRSSITIEDOTE                             23.12.2015 KLO 10.30

Wulff-Yhtiöt Oyj julkistaa seuraavat taloudelliset katsaukset vuonna 2016:

Tilinpäätöstiedote 2015 to 18.2.2016
Tilinpäätös 2015 viikko 11/2016
Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 2016 pe 6.5.2016
Osavuosikatsaus, tammi-kesäkuu 2016 to 4.8.2016
Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 2016 to 3.11.2016

Wulff-Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat saatavilla myös osoitteessa www.wulff.fi.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 7.4.2016. Yhtiökokouskutsu julkaistaan erikseen ennen kokousta vuonna 2016.

Vantaalla 23.12.2015

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola

p. 09 5259 0050 tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Pienestä  paperikaupasta se kaikki alkoi.  Wulff juhlii tänä vuonna 125-vuotiasta menestystarinaansa.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Uusimpia tuotteita ovat ympäristöä ja kustannuksia säästävät LED-valaistusratkaisut. Wulffin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Kaikille avoin, erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu verkkokauppa palvelee wulff.fi.