WULFF-YHTIÖT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS 2017

Wulff-Yhtiöt Oyj julkistaa seuraavat taloudelliset katsaukset vuonna 2017:

Tilinpäätöstiedote   2016 to 23.2.2017
Tilinpäätös   2016 viikko   11/2017
Osavuosikatsaus,   tammi-maaliskuu 2017 to 4.5.2017
Osavuosikatsaus,   tammi-kesäkuu 2017 to 3.8.2017
Osavuosikatsaus,   tammi-syyskuu 2017 to 2.11.2017

Wulff-Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat saatavilla myös osoitteessa www.wulff.fi.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 6.4.2017. Yhtiökokouskutsu julkaistaan erikseen ennen kokousta vuonna 2017.

Helsingissä 15.12.2016

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola

p. 09 5259 0050 tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Yhtiön tuote- ja palvelutarjonta on alan kattavin: Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita, ensiapua ja ergonomiaa. Lisäksi valikoimasta löytyy LED-valaistusratkaisuja ja innovatiivisia tuotteita työmaille. Wulffilta on mahdollista hankkia myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa. Verkossa konserni palvelee monipuolisten asiakaskohtaisten palvelujen lisäksi verkkokaupalla Wulff.fi.