WULFF-YHTIÖT OYJ:N VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2016 ON JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE                          14.3.2017 KLO 14.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n vuoden 2016 vuosikertomus, tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Ne ovat saatavilla PDF-muotoisina konsernin internet-sivuilla www.wulffyhtiot.fi.

Vuosikertomuksen voi myös tilata konsernin sijoittajaviestinnästä:

- sähköpostitse: sijoittajat@wulff.fi
puhelimitse: p. 0300 870 414
postitse: Manttaalitie 12, 01530 Vantaa.

Vantaalla 14.3.2017

hallituksen puheenjohtaja Heikki Vienola
p. 0300 870 414 tai 050 65 110

JAKELU:

Wulff-Yhtiöt Oyj on toimistomaailman merkittävin toimija sekä kotimainen ja skandinaavinen alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset, yrittäjät ja työntekijät toimivat.Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja IT-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, LED-valaistusratkaisuja sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaatvoivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa Wulff.fi .