WULFF-YHTIÖT OYJ:N VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2017 ON JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE       15.3.2018 klo 9.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n vuoden 2017 vuosikertomus, tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Ne ovat saatavilla PDF-muotoisina konsernin internet-sivuilla www.wulffyhtiot.fi.

Vuosikertomuksen voi myös tilata konsernin sijoittajaviestinnästä:

-       sähköpostitse: sijoittajat@wulff.fi
-       puhelimitse: p. 0300 870 414
-       postitse: Manttaalitie 12, 01530 Vantaa.

Vantaalla 15.3.2018

konsernijohtaja Heikki Vienola
p. 0300 870 414 tai 050 65 110

JAKELU:

PAREMPI MAAILMA – TYÖPAIKKA KERRALLAAN. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset yrittäjät ja työntekijät toimivat. Tarjoamme alamme laajimman kattauksen tuotteita ja palveluja, joilla tehdään työpaikka. Mitä saisi olla? Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.