K U T S U MUNKKIKAHVILLE KAUPPATORILLE

Tervetuloa herkuttelemaan luomumunkilla ja kupillisella luomukahvia
WWF:n Juokse meresi edestä 2012 -lehdistötilaisuuteen to 3.5 kello 11-12.
Paikkana on Café Köket Kauppatorilla.

Opi juoksemaan oikein! Juokse meresi edestä 2012 on Suomen suurin juoksukoulu, joka tekee hyvää itselle ja Itämerelle! Juoksutapahtuma koostuu viidestä ammattilaisvoimin ohjatusta juoksulenkistä keskiviikkoiltaisin 23.5 - 20.6 välisenä aikana. Mukaan ovat tervetulleita niin aloittelevat kuin paljon aikaisempaakin kokemusta omaavat juoksijat.

Juokse meresi edestä -tapahtuman tavoitteena on saada suuri joukko helsinkiläisiä talkoisiin kauniin kaupunkimme ja Itämeren puolesta. Samalla kun tapahtumalla kerätään rahaa WWF:n Itämeren suojelutyöhön, sillä halutaan myös kannustaa mahdollisimman monia aloittamaan palkitseva juoksuharrastus hyvässä seurassa.

* Cafe Köket on Suomen ensimmäinen konttikahvila, jonka tulevan kesän teemana on Itämeri. Design-vuoden kunniaksi konttikahvilan sisustus on rakennettu suomalaisesta koivusta. Café Köket avaa ovensa ensimmäistä kertaa tänä kesänä lehdistökahvien merkeissä. Tervetuloa!

Huom. Otathan tämän kutsun mukaasi, sillä munkkikahvit tarjotaan tätä kutsua tai lehdistökorttia vastaan.

................................................................................................
Lisätietoa ja ilmoittautumiset 27.4 mennessä: tarja.castel@kolumbus.fi

Tarja Castel,