Kiipeile ja tee hyvää!  Tule tapaamaan kapuajia Maailma kylässä -festareille

Tule testaamaan rajojasi ja kokeile kiipeämistä Maailma kylässä -festivaalilla! Kiipeämällä tuet Kapua-kampanjaa, jossa kerätään varoja WWF:n ja Väestöliiton yhteiselle hankkeelle Nepalissa.

Kapua 2011 Nepal -kampanjan kapuajat kiipeilyttävät Maailma kylässä -festivaalin vieraita ClimbStation-kiipeilytyslaitteella. Kiipeämisen hinta on 5 euroa kerta, tuotto ohjataan Kapua 2011 Nepal -keräykseen.

Kiipeilyn lisäksi löydät Kapuan osastolta myös Kapua-tukituoteet (t-paidat, kassit, korut, pussukat), joilla myös kartutetaan keräyskassaa.  Kapuajien osaston kiipeilytyslaitteineen löydät Rautatientorilta, Kansallisteatterin edestä. Tule testaamaan rajojasi ja tutustumaan kapuajiin!

Maailma kylässä -festivaali järjestetään 28.–29.5. Rautatientorilla ja Kaisaniemessä Helsingissä. Festivaalin aukioloajat ovat lauantaina 11–20, sunnuntaina 11–18.

Kapua-koordinaattori Suvi Aarnio, Aidventures Oy, 050 440 5534, suvi@kapua.fi
www.kapua.fi

KAPUA 2011 -kampanjassa kerätyt rahat ohjataan WWF:n ja Väestöliiton yhteiselle hankkeelle Nepalissa. Hankkeessa yhdistyvät kestävä luonnonvarojen käyttö sekä seksuaali- ja lisääntymisterveyden edistäminen.