MUISTUTUSKUTSU: WWF julkaisee uuden kalaoppaan 10.3.

WWF Suomen päivitetty Kuluttajan kalaopas julkaistaan maanantaina 10.3.2014. Se tarjoaa entistä tarkempaa tietoa Suomessa tarjolla olevien kalojen alkuperästä ja kalastuksen vastuullisuudesta. Tervetuloa lehdistötilaisuuteen!

Aika: 10.3.2014 klo 13.00-15.00

Paikka: Flavour Studio (Kalasatama, Työpajankatu 2, Rakennus 1 D, Helsinki)

Käsiteltäviä aiheita:

• WWF:n Kuluttajan kalaoppaan uudet suositukset
  • Selvitykset ja perustelut suositusten taustalla
  • Lohikalat, tonnikalat ja silakka
  • Kalamarkkinoiden muutokset ja vastuullisuus

Kysymyksiä, keskustelua ja aikaa haastatteluille

Aiheita esittelevät WWF:n meriohjelman päällikkö Sampsa Vilhunen ja suojeluasiantuntija Matti Ovaska . Paikalla on myös WWF:n suojelujohtaja Jari Luukkonen .

Kalaoppaaseen voi tutustua osoitteessa www.wwf.fi/kalaopas . Verkkosivun tiedot päivitetään, kun uusi opas on julkaistu.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Ilmoittautumiset 6.3. mennessä: