WWF:n juhlavuoden lyhytelokuvakilpailu pistää elokuvantekijät miettimään luontosuhdettaan

WWF julkistaa 50-vuotisjuhliensa kunniaksi lyhytelokuvakilpailun, jonka teemana on elokuvantekijöiden suhde luontoon. Kilpailun ohjeet ovat yksinkertaiset: kuka tahansa aloittelevasta elokuvantekijästä kokeneeseen ammattilaiseen on tervetullut tekemään kaksiminuuttisen elokuvan teemalla ”Life. Nature. You. Make the Connection.”

Elokuvan on oltava täysin alkuperäinen ja sen tyyli on vapaa; se voi olla dokumentti, fiktio, live-kuvaa, animaatiota tai hieman tätä kaikkea. Pääasia on, että elokuva inspiroi katsojia suojelemaan luontoa.

Kilpailussa palkitaan sekä yleisöäänestyksen että WWF:n tuomariston valitsema voittaja. Pääpalkintona voittaja saa tehdä vähintään 10 000 Yhdysvaltain dollarilla elokuvan WWF:n määrittelemästä aiheesta. Lisäksi voittajat pääsevät WWF:n kustantamina hakemaan palkintonsa ja esittämään lyhytelokuvansa Vatavaramin elokuvafestivaaleilla Intiassa.

Kilpailuaika päättyy 9. lokakuuta 2011.

Lisätietoja ja säännöt :

sekä Martin Atkin, Media Director, WWF International. matkin@wwf.panda.org +41 796982985