ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

PÖRSSITIEDOTE           24.5.2010 klo 10.45
 ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN            MUUTTUMISESTA

YIT Oyj on 24.5.2010 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman omistusosuus YIT Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä on 21.5.2010 tehdyn osakekaupan johdosta ylittänyt 5 %. Yhtiön hallussa oleva osakemäärä on 6 570 908, mikä vastaa 5,17 prosenttia YIT Oyj:n osakkeista.

Lisätietoja: Virva Salmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, 040 830 8091, virva.salmivaara@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi