ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

PÖRSSITIEDOTE              10.11.2008 klo 13.00

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN            MUUTTUMISESTA

YIT Oyj on 7.11.2008 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fennogens Investments S.A:n omistusosuus YIT Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä on 6.11.2008 tehdyn osakekaupan johdosta ylittänyt 5 %. Yhtiön hallussa oleva osakemäärä on 7 440 400, mikä vastaa 5,85 prosenttia YIT Oyj:n osakkeista.

3.10.2008 YIT Oyj kertoi vastaanottaneensa ilmoituksen, jonka mukaan Fennogens Investments S.A:n ja Corbis S.A:n yhteenlaskettu omistusosuus YIT Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä oli 2.10.2008 tehdyn osakekaupan johdosta ylittänyt 5 %. 7.11.2008 vastaanotetun ilmoituksen mukaan Fennogens Investments S.A:n ja Corbis S.A:n yhteenlaskettu omistusosuus YIT Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä on 9,19 %.

Fennogens Investment S.A ja Corbis S.A ovat samojen tahojen omistuksessa.

Ohessa liitteenä Fennogens Investments S.A:n YIT:lle toimittama ilmoitus.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi