ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

PÖRSSITIEDOTE                 19.5.2008 klo 16.30

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN            MUUTTUMISESTA

YIT Oyj on 19.5.2008 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Julius Baer Holding Ltd:hen kuuluvien yhtiöiden osuus YIT Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä on 7.5.2008 tehdyn osakekaupan johdosta ylittänyt 5 %. Yhtiöiden hallussa oleva osakemäärä on 6 437 587, mikä vastaa 5,06 prosenttia YIT Oyj:n osakkeista.

Ohessa liitteenä Julius Baer Holding Ltd:n toimittama ilmoitus.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi