ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

30.10.2007 KLO 13:00
YHTIÖTIEDOTE
SUURIMMAT OSAKKEENOMISTAJAT -TIEDOTE

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN            MUUTTUMISESTA

YIT Oyj on vastaanottanut Schroder Investment Management Compliance Limitedin lähettämän arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen omistusosuuden muuttumisesta. Schroder Investment Management Compliance Limited ilmoittaa omistusosuutensa laskeneen 4,93 prosenttiin YIT:n osakkeiden lukumäärästä 26.10.2007.

YIT:n 20.8.2007 rekisteröity osakepääoma on 147.069.883,32 euroa ja osakkeiden lukumäärä 126.906.258 kappaletta. YIT:llä on yksi osakesarja ja jokaisella osakkeella on yksi ääni ja yhtäläinen oikeus osinkoon.

Schroder Investment Management Compliance Limitedin ilmoitus on esitetty liitteenä.

Lisätietoja: Virva Salmivaara, viestintä- ja kehitysjohtajan varamies, puh. 020 433 2781, virva.salmivaara@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi