CHRISTEL BERGHÄLL YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJAKSI

PÖRSSITIEDOTE       11.8.2008    KLO 13.00

CHRISTEL BERGHÄLL YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJAKSI

Kauppatieteiden maisteri Christel Berghäll (38) on nimitetty YIT-konsernin henkilöstöjohtajaksi. Christel Berghäll raportoi YIT Oyj:n toimitusjohtaja Hannu Leinoselle ja hän tulee YIT-konsernin johtoryhmän jäseneksi.

Christel Berghäll on toiminut viimeksi Amer Sports Oyj:n henkilöstöjohtajana ja sitä ennen Nokia Oyj:n palveluksessa kansainvälisissä henkilöstön kehittämisen ja hallinnon tehtävissä.

Christel Berghäll ottaa vastaan uuden tehtävänsä kuluvan vuoden viimeisen neljänneksen aikana.

Lisätietoja: Antero Saarilahti, hallintojohtaja, 020 433 2280, antero.saarilahti@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi