CHRISTEL BERGHÄLL YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJAKSI

PÖRSSITIEDOTE       11.8.2008    KLO 13.00

CHRISTEL BERGHÄLL YIT:N HENKILÖSTÖJOHTAJAKSI

Kauppatieteiden maisteri Christel Berghäll (38) on nimitetty YIT-konsernin henkilöstöjohtajaksi. Christel Berghäll raportoi YIT Oyj:n toimitusjohtaja Hannu Leinoselle ja hän tulee YIT-konsernin johtoryhmän jäseneksi.

Christel Berghäll on toiminut viimeksi Amer Sports Oyj:n henkilöstöjohtajana ja sitä ennen Nokia Oyj:n palveluksessa kansainvälisissä henkilöstön kehittämisen ja hallinnon tehtävissä.

Christel Berghäll ottaa vastaan uuden tehtävänsä kuluvan vuoden viimeisen neljänneksen aikana.

Lisätietoja: Antero Saarilahti, hallintojohtaja, 020 433 2280, antero.saarilahti@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi