EHDOTUS YIT:N HALLITUKSEN KOKOONPANOKSI

YIT-Yhtymä Oyj:n varsinaiselle yhtiökokoukselle 13.3.2003 esitetään hallituksen jäsenten lukumäärän vahvistamista kuudeksi.

Osakkeenomistajat, jotka edustavat yli 20 % kaikista yhtiön äänistä, ovat ilmoittaneet esittävänsä yhtiökokouksessa hallituksen jäsenten lukumäärän vahvistamista kuudeksi. Samat tahot ehdottavat hallituksen jäseniksi seuraavia suostumuksensa antaneita henkilöitä: Sinituote Oy:n toimitusjohtaja Ilkka Brotherus, Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Suomen toimitusjohtaja Eino Halonen, YIT-Yhtymän konsernijohtaja Reino Hanhinen, Tapiola-ryhmän pääjohtaja Asmo Kalpala, Rautaruukki Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Kivimäki ja Jaakko Pöyry Group Oyj:n varatoimitusjohtaja Teuvo Salminen. Luetellut henkilöt ovat YIT- Yhtymä Oyj:n hallituksen jäseniä myös tällä hetkellä.

Lisätietoja: konsernijohtaja Reino Hanhinen, puh. 020 433 2454, reino.hanhinen@yit.fi

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja