HSE: YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 527/2006, 7.12.2006   OSAKKEET

YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT Oyj:n vuoden 2002 C-, D- sekä 2004 E-optio-oikeuksilla merkityt yhteensä 1.005.100 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 8.12.2006 alkaen.

YIT Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 126.777.072

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Head of Surveillance

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 527/2006, 7 DECEMBER 2006 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 1 005 100 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C, D and 2004 E option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 8 December 2006.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 126 777 072

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Head of Surveillance