HSE: YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 463/2006, 30.10.2006   OSAKKEET

YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT Oyj:n vuoden 2002 C- ja D- sekä vuoden 2004 E-optio-oikeuksilla merkityt yhteensä 190.016 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 31.10.2006 alkaen.

YIT Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 125.771.972

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Head of Surveillance

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 463/2006, 30 OCTOBER 2006 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 190 016 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C, 2002 D and 2004 E option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 31 October 2006.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 125 771 972

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Head of Surveillance

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi