HSE: YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 463/2006, 30.10.2006   OSAKKEET

YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT Oyj:n vuoden 2002 C- ja D- sekä vuoden 2004 E-optio-oikeuksilla merkityt yhteensä 190.016 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 31.10.2006 alkaen.

YIT Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 125.771.972

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Head of Surveillance

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 463/2006, 30 OCTOBER 2006 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 190 016 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C, 2002 D and 2004 E option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 31 October 2006.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 125 771 972

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Head of Surveillance