HSE: YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 363/2006, 18.8.2006   OSAKKEET

YIT OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT Oyj:n vuoden 2002 D-optio-oikeuksilla merkityt yhteensä 38.728 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 21.8.2006 alkaen.

YIT Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 125.581.956

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Head of Surveillance

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 363/2006, 18 AUGUST 2006 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 38 728 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 D option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 21 August 2006.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 125 581 956

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Head of Surveillance