HSE: YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 277/2005, 27.06.2005   OSAKKEET

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C- ja D-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 325.538 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 28.06.2005 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 61.999.098

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 277/2005, 27 JUNE 2005 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 325 538 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C and D option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 28 June 2005.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 61 999 098

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi