HSE: YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 277/2005, 27.06.2005   OSAKKEET

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C- ja D-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 325.538 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 28.06.2005 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 61.999.098

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 277/2005, 27 JUNE 2005 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 325 538 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C and D option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 28 June 2005.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 61 999 098

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland