HSE: YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 194/2005, 06.05.2005   OSAKKEET

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C- ja D-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 380.706 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 09.05.2005 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 61.673.560

HELSINGIN PÖRSSI Gunnar Dannberg Manager Surveillance Finland

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 194/2005, 06 MAY 2005 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 380 706 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C and D option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 9 May 2005.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 61 673 560

HELSINKI STOCK EXCHANGE Gunnar Dannberg Manager Surveillance Finland

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi