KORJAUS TIEDOTTEESEEN: YIT:N UUDEN TOIMIALAJAON MUKAISET VERTAILUTIEDOT VUODELTA 2008

PÖRSSITIEDOTE          23.3.2009  KLO 15.15

YIT Oyj:n tänään 23.3.2009 klo 10.15 julkistaman pörssitiedotteen taulukon Varat ja velat otsikossa todettiin virheellisesti, että luvut on ilmoitettu miljoonina euroina, vaikka taulukon luvut ovat tuhansina euroina.

Alla on esitetty korjattu taulukko.

Varat ja velat (1 000 e)

Veikko Myllyperkiö Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi