KORJAUS YIT-YHTYMÄ OYJ:N SUOMENKIELISEEN PÖRSSITIEDOTTEESEEN 13.3.2006 KOSKIEN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSIÄ

Suomenkielisessä pörssitiedotteessa osingonjaon täsmäytyspäivän ja osingonmaksun päivämäärissä oli virheellisesti vuosilukuina 2005.

Asianomainen kohta kuuluu korjattuna seuraavasti:

Osinkoa päätettiin maksaa hallituksen ehdotuksen mukaisesti 1,10 euroa osakkeelta eli yhteensä 68,6 miljoonaa euroa. Oikeus osinkoon on sillä, joka osingonjaon täsmäytyspäivänä 16.3.2006 on merkitty osakkeenomistajaksi Suomen Arvopaperikeskus Oy:n pitämään yhtiön osakasluetteloon. Osingon maksupäiväksi päätettiin 23.3.2006.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi