KORKEIMMAN OIKEUDEN PÄÄTÖS KOSKIEN KIINTEISTÖ OY VILHONKATU 7:N SANEERAUSTA

YHTIÖTIEDOTE  10.3.2008  KLO 17.15

KORKEIMMAN OIKEUDEN PÄÄTÖS KOSKIEN KIINTEISTÖ OY VILHONKATU 7:N SANEERAUSTA

Korkein oikeus antoi 10.3.2008 päätöksensä koskien erimielisyyksiä, jotka liittyivät SOK:n entisen pääkonttorirakennuksen, Kiinteistö Oy Vilhonkatu 7:n, vuonna 1999 valmistuneeseen saneeraukseen. Päätöksen positiivinen vaikutus YIT:n tulokseen ennen veroja on 6,0 milj. euroa. Summa kirjataan kokonaisuudessaan YIT:n tammi-maaliskuun 2008 tulokseen.

Korkein oikeus arvioi Helsingin hovioikeuden 14.2.2006 hyväksymien lisä- ja muutostöiden määriä sekä viivästyssakkoja hovioikeuden tuomiosta poikkeavasti ja pienensi siten YIT:n saamien korvausten määrää.

YIT on edellisen kerran antanut tätä asiaa koskevan pörssitiedotteen 24.11.2006.

Lisätietoja: Sakari Toikkanen, varatoimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 2336

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi