MAKROFLEX-YHTIÖIDEN JA -TAVARAMERKIN KAU

MAKROFLEX-YHTIÖIDEN JA -TAVARAMERKIN KAUPPA TOTEUTUI

YIT myi 30.6.2003 allekirjoitetulla kauppakirjalla Suomessa toimivan Makroflex Oy:n ja Virossa toimivan AS Makroflexin koko osakekannan sekä Makroflex-tavaramerkin Henkel-konsernille. Kaupan voimaantulo edellytti kilpailuviranomaisten hyväksyntää. Suomen Kilpailuvirasto hyväksyi yrityskaupan 15.7.2003 ja Viron kilpailuviranomaiset 16.7.2003. Yrityskauppa toteutui 18.7.2003.

Makroflex kehittää, tuottaa ja markkinoi tiivistysmateriaaleja ja lämmöneristeitä.

Lisätietoja: Liiketoimintaryhmän johtaja Mikko Rekola, YIT Rakennus Oy, puh.
020 433 2127, mikko.rekola@yit.fi

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi