MATTI MALMBERG NIMITETTIIN YIT:N POHJOIS-EUROOPAN KIINTEISTÖTEKNISET PALVELUT -TOIMIALAN JOHTAJAKSI

PÖRSSITIEDOTE                  29.6.2011 KLO 9.00

YIT:n Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johtajaksi ja YIT:n johtoryhmän jäseneksi on nimitetty DI Matti Malmberg (51). Malmberg raportoi tehtävässään YIT Oyj:n toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle.

Toimialan johtajana toiminut Arne Malonæs ei jatka yhtiön palveluksessa.

YIT tiedotti Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johdon muutoksista pörssitiedotteella 19.5.2011.

Lisätietoja antaa:

Juhani Pitkäkoski, toimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 3301, juhani.pitkakoski@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi