MATTI MALMBERG NIMITETTIIN YIT:N POHJOIS-EUROOPAN KIINTEISTÖTEKNISET PALVELUT -TOIMIALAN JOHTAJAKSI

PÖRSSITIEDOTE                  29.6.2011 KLO 9.00

YIT:n Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johtajaksi ja YIT:n johtoryhmän jäseneksi on nimitetty DI Matti Malmberg (51). Malmberg raportoi tehtävässään YIT Oyj:n toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoskelle.

Toimialan johtajana toiminut Arne Malonæs ei jatka yhtiön palveluksessa.

YIT tiedotti Pohjois-Euroopan kiinteistötekniset palvelut -toimialan johdon muutoksista pörssitiedotteella 19.5.2011.

Lisätietoja antaa:

Juhani Pitkäkoski, toimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 020 433 3301, juhani.pitkakoski@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi