Medialla mahdollisuus tulla seuraamaan työturvallisuusviikon aamuverryttelyjä

YIT:n työmailla aamujumpalla työt käyntiin.

Tällä viikolla rakennusalalla vietetään yhteistä työturvallisuusviikkoa, jolla toivotaan huomiota työturvallisuutta edistäviin toimiin. YIT:n työmaat ovat mukana viikon yhteisten tapahtumien lisäksi myös YIT:n omalla teemaohjelmalla.

”Työturvallisuus ei ole toimintamme erillinen osa-alue vaan kiinteästi läsnä kaikessa siinä mitä teemme. Työturvallisuus ei ole pelkästään parempia työvälineitä ja turvallisempia varusteita vaan ennen kaikkea asennekysymys. Olemme YIT:llä kehittäneet työturvallisuutta kuluvana vuonna onnistuneesti muun muassa yksiköiden ryhtiliikekeskusteluilla, järjestelmällisillä johdon työmaakäynneillä sekä työvaiheiden parantuneella ennakkosuunnittelulla. Onnistumiset näkyvät tapaturmatilastoissa” kertoo YIT:n työturvallisuuspäällikkö Ville Sivunen.

Rakennusteollisuudella on työturvallisuusviikon päiville erilaisia teemoja ja YIT:llä näiden lisäksi myös omia teemoja. YIT:n tiistain teemana on ergonomia, jonka johdosta YIT:n työmailla ympäri Suomea jumpataan aamulla ennen töiden aloittamista. Median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan verryttelyjä. Jumppaamme seuraavilla paikkakunnilla:

• Helsinki
  • Espoo
  • Vantaa
  • Hyvinkää
  • Lahti
  • Tampere
  • Kuopio
  • Vihti
  • Hämeenlinna
  • Pori
  • Rovaniemi

Mikäli haluat tarkempaa tietoa, ota yhteyttä YIT Press Desk p. 044 743 7536.

Avainsanat:

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi