Medialla mahdollisuus tulla seuraamaan työturvallisuusviikon aamuverryttelyjä

YIT:n työmailla aamujumpalla työt käyntiin.

Tällä viikolla rakennusalalla vietetään yhteistä työturvallisuusviikkoa, jolla toivotaan huomiota työturvallisuutta edistäviin toimiin. YIT:n työmaat ovat mukana viikon yhteisten tapahtumien lisäksi myös YIT:n omalla teemaohjelmalla.

”Työturvallisuus ei ole toimintamme erillinen osa-alue vaan kiinteästi läsnä kaikessa siinä mitä teemme. Työturvallisuus ei ole pelkästään parempia työvälineitä ja turvallisempia varusteita vaan ennen kaikkea asennekysymys. Olemme YIT:llä kehittäneet työturvallisuutta kuluvana vuonna onnistuneesti muun muassa yksiköiden ryhtiliikekeskusteluilla, järjestelmällisillä johdon työmaakäynneillä sekä työvaiheiden parantuneella ennakkosuunnittelulla. Onnistumiset näkyvät tapaturmatilastoissa” kertoo YIT:n työturvallisuuspäällikkö Ville Sivunen.

Rakennusteollisuudella on työturvallisuusviikon päiville erilaisia teemoja ja YIT:llä näiden lisäksi myös omia teemoja. YIT:n tiistain teemana on ergonomia, jonka johdosta YIT:n työmailla ympäri Suomea jumpataan aamulla ennen töiden aloittamista. Median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan verryttelyjä. Jumppaamme seuraavilla paikkakunnilla:

• Helsinki
  • Espoo
  • Vantaa
  • Hyvinkää
  • Lahti
  • Tampere
  • Kuopio
  • Vihti
  • Hämeenlinna
  • Pori
  • Rovaniemi

Mikäli haluat tarkempaa tietoa, ota yhteyttä YIT Press Desk p. 044 743 7536.

Avainsanat: