Miniasuminen tulee nyt myös lomakotiin – PopUp-loma-asunto Vierumäellä

YIT tuo markkinoille kompakteja loma-asuntoja ja tulevana viikonloppuna voi tutustua 26,5 neliön PopUp-loma-asuntoon Vierumäellä.

”Loma-asumisen markkina- ja kuluttajatottumukset ovat muuttumassa samaan suuntaan kuin vakituisessa asumisessakin eli ympärille halutaan vähemmän neliöitä, mutta enemmän palveluita. PopUp-asunnolla haluamme esitellä kuinka hyvällä suunnittelulla kompaktiin loma-asuntoon saadaan kaikki ison asunnon toiminnot”, kertoo hankekehityspäällikkö Samuli Joki YIT:ltä.

Nähtävillä oleva PopUp-loma-asunto on kopio YIT:n Vierumäki Chalets 6:n pienimmästä loma-huoneistosta. YIT:n uusien kompaktien loma-asuntojen koot ovat 26,5 ja 38 neliötä.

Loma-asuntojen sisustuskokonaisuudet on myös uudistettu ja valittavana on kaksi tyylikästä vaihtoehtoa, joista toiseen voi tutustua PopUp-loma-asunnossa.

Tutustu minilomakotiin

Vierumäki Chalets 6:een tulee 34 huoneistoa (huoneistokoot 26,5 – 86 m2). YIT on rakentanut Vierumäelle jo neljä Chalets-taloa, joissa on yhteensä noin 120 loma-asuntoa.

”Vierumäen loma-asunnot ovat kysyttyjä runsaiden palveluiden ja aktiviteettitarjonnan takia sekä ihanteellisen tunnin ajomatkan päästä pääkaupunkiseudulta”, Samuli Joki sanoo.

PopUp-loma-asuntoon voit tutustua 6.- 7.6. klo 10 – 16 Vierumäki Chalets 6 tontilla, Urheiluopiston sisäänajotien vierellä (Eskonkuja 4, Vierumäki).

YIT:n Chalets &Villas konseptin mukaisia täysin kalustettua ja varustettuja loma-asuntoja on valmistunut jo lähes 1000 Suomen merkittävimpiin matkailukohteisiin.

Lisätietoja:

Hankekehityspäällikkö Samuli Joki, YIT, puh. 040 755 3918, samuli.joki@yit.fi

Aluejohtaja Jukka Pohjola, YIT, Talonrakennus, Kaakkois-Suomi puh. 0400 216 618, jukka.pohjola@yit.fi

Loma-asuntojen myynti Siru Kääriäinen, YIT, puh. 040 503 7822, siru.kaariainen@yit.fi

Avainsanat: