Miniasuminen tulee nyt myös lomakotiin – PopUp-loma-asunto Vierumäellä

YIT tuo markkinoille kompakteja loma-asuntoja ja tulevana viikonloppuna voi tutustua 26,5 neliön PopUp-loma-asuntoon Vierumäellä.

”Loma-asumisen markkina- ja kuluttajatottumukset ovat muuttumassa samaan suuntaan kuin vakituisessa asumisessakin eli ympärille halutaan vähemmän neliöitä, mutta enemmän palveluita. PopUp-asunnolla haluamme esitellä kuinka hyvällä suunnittelulla kompaktiin loma-asuntoon saadaan kaikki ison asunnon toiminnot”, kertoo hankekehityspäällikkö Samuli Joki YIT:ltä.

Nähtävillä oleva PopUp-loma-asunto on kopio YIT:n Vierumäki Chalets 6:n pienimmästä loma-huoneistosta. YIT:n uusien kompaktien loma-asuntojen koot ovat 26,5 ja 38 neliötä.

Loma-asuntojen sisustuskokonaisuudet on myös uudistettu ja valittavana on kaksi tyylikästä vaihtoehtoa, joista toiseen voi tutustua PopUp-loma-asunnossa.

Tutustu minilomakotiin

Vierumäki Chalets 6:een tulee 34 huoneistoa (huoneistokoot 26,5 – 86 m2). YIT on rakentanut Vierumäelle jo neljä Chalets-taloa, joissa on yhteensä noin 120 loma-asuntoa.

”Vierumäen loma-asunnot ovat kysyttyjä runsaiden palveluiden ja aktiviteettitarjonnan takia sekä ihanteellisen tunnin ajomatkan päästä pääkaupunkiseudulta”, Samuli Joki sanoo.

PopUp-loma-asuntoon voit tutustua 6.- 7.6. klo 10 – 16 Vierumäki Chalets 6 tontilla, Urheiluopiston sisäänajotien vierellä (Eskonkuja 4, Vierumäki).

YIT:n Chalets &Villas konseptin mukaisia täysin kalustettua ja varustettuja loma-asuntoja on valmistunut jo lähes 1000 Suomen merkittävimpiin matkailukohteisiin.

Lisätietoja:

Hankekehityspäällikkö Samuli Joki, YIT, puh. 040 755 3918, samuli.joki@yit.fi

Aluejohtaja Jukka Pohjola, YIT, Talonrakennus, Kaakkois-Suomi puh. 0400 216 618, jukka.pohjola@yit.fi

Loma-asuntojen myynti Siru Kääriäinen, YIT, puh. 040 503 7822, siru.kaariainen@yit.fi

Avainsanat:

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi