MotorCenter Oulunkylä starttasi

YIT OYJ Uutinen 7.5. klo 9.30

Ensimmäinen Kehä I:n varrelle sijoittuva MotorCenter on avattu Oulunkylään Pohjois-Helsinkiin. MotorCenter Oulunkylä tarjoaa autoilijoille palvelujaan Kehä 1:n ja Käskynhaltijantien liittymässä osoitteessa Isonpellontie 7.

Työmatkailijat ja lähiasukkaat voivat hoitaa autoiluun liittyvät asiointinsa matkan varrella, helposti saavutettavasti. Katsastuspalvelut tarjoaa CityKatsastus, autopesut Neste K:n Quick Wash -autopesu. Autovuokraamo BestRent vuokraa paketti- ja kuorma-autot. KMpro Autohuolto tarjoaa huoltopalvelut ja Finjector.com ajoneuvojen varaosat ja suutinhuollot. Palveluvalikoimaa täydentää LVISK-tukku Onninen Express (avautuu 21.5.). Autoilijan huollosta ja tankkauksessa vastaa BURGER KING®.

MotorCenter Oulunkylä on laajuudeltaan lähes 3 000 neliötä, ja se parantaa autoilijoiden palvelutarjontaa alueella moninkertaisesti.

”Uudentyyppisellä Quick Wash -pesukadulla on mahdollista pestä isompiakin pakettiautoja, sillä pesukorkeus ylettyy 2,7 metriin. Pesukatu pystyy palvelemaan samanaikaisesti useita autoja, joten pesuun pääsee lähes jonottamatta. Neljällä itsepalvelupesupaikalla onnistuu henkilöautojen lisäksi erikoislaitteiden, kuten esimerkiksi moottoripyörien ja peräkärryjen pesu”, kuvaa Neste K -kauppias Kai Malmgren. Hän jatkaa:

”KMpro Autohuolto palvelee seitsemällä nosturilla ja nykyaikaisella osaamisella: MotorCenter Oulunkylässä tarjolla ovat laajat huoltopalvelut aamuvarhaisesta klo 21:een asti joka päivä."

”MotorCenter Oulunkylän sijainti sopii täydellisesti strategiaamme antaa yritysasiakkaille enemmän aikaa työntekoon, sillä uusin Onninen Express -myymälä on monen asiakkaamme työmatkan varrella. Modernissa liiketilassa asioiminen on vaivatonta. Oulunkylän myymälämme on jo ketjun 52:s, ja sieltä löytyy kattava ja kehittyvä LVISK-tuotevalikoima”, sanoo Onninen Express -ketjun aluepäällikkö Pertti Tuomi.

Kohteen omistaa Erikoissijoitusrahasto Fennica Toimitilat, jota hallinnoi Fennia Varainhoito Oy.

MotorCenter on YIT:n kehittämä palvelukonsepti, joka keskittyy autoilijoiden, teknisen erikoiskaupan ja aktiivisen vapaa-ajan tuotteisiin ja palveluihin. MotorCenter Oulunkylä on seitsemäs konseptin mukainen autoilijan palvelukeskus, joka palvelee asiakaskuntaa toistuvissa tarpeissa lähellä omaa asuinaluetta tai kulkureittejä. Sijoittajalle Motorcenter tarjoaa pidemmällä aikavälillä mahdollisimman vakaan kassavirtatuoton sekä arvonkehityksen.

Lisätietoja:
Timo Lehmus, Toimitilat-segmentin Hankekehitysdivisioonan johtaja, YIT Oyj, puh. 0400 409 181, timo.lehmus@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi