*MUUTOS PÖRSSIERÄÄN: YIT-YHTYMÄ OYJ

HEX HELSINKI   ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 274/2003
               OSAKKEET            30.10.2003

MUUTOS PÖRSSIERÄÄN: YIT-YHTYMÄ OYJ

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen pörssierä muuttuu Helsingin Pörssin HETI-järjestelmässä 3.11.2003 alkaen. Uusi pörssierä on 50 osaketta.

Maanantaina 3.11.2003 Jälkipörssi II:ssa ei käydä kauppaa YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeilla.

Perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Pörssierä: 50 Voimaan kaupankäynnissä: 3.11.2003

HELSINGIN PÖRSSI Pekka Peiponen

* * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 274/2003 SHARES 30 October 2003

CHANGE OF ROUND LOT SIZE: YIT CORPORATION

The round lot size of YIT Corporation's share will change and will be valid in the Helsinki Exchanges HETI system as of 3 November 2003. The new round lot is 50 shares.

There will be no After market trading II with the shares of YIT Corporation's on Monday morning 3 November 2003.

Identifiers:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Round lot: 50 Valid in trading: 3 November 2003

HELSINKI EXCHANGES Pekka Peiponen

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi