Muutos YIT:n johtoryhmässä

YIT OYJ Pörssitiedote 9.10.2017 klo 8.00

YIT:n varatoimitusjohtaja Tero Kiviniemi on ilmoittanut eroavansa yhtiön palveluksesta.

YIT Oyj:n hallitus on nimittänyt talousjohtaja Esa Neuvosen toimitusjohtajan sijaiseksi ja Timo Lehmuksen Toimitilat ja infra -toimialan johtajaksi YIT:n ja Lemminkäisen sulautumisen täytäntöönpanoon saakka.  Molemmat nimitykset astuvat voimaan 9.10.2017.

”Tero Kiviniemellä on ollut merkittävä rooli vahvan YIT:läisen kulttuurin luomisessa ja erilaisissa linjavastuullisissa tehtävissä pitkän YIT-uran aikana. Haluan kiittää Kiviniemeä hänen merkittävästä panoksestaan yhtiön hyväksi kuluneina vuosina”, toimitusjohtaja Kari Kauniskangas toteaa.

Lisätietoja antaa:

Kari Kauniskangas, toimitusjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 570 1313

Kari Kauniskangas

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi