Muutos YIT:n omien osakkeiden omistuksessa

PÖRSSITIEDOTE                    1.10.2015 KLO 10.00

Muutos YIT:n omien osakkeiden omistuksessa

YIT Oyj:lle on palautunut vastikkeetta 623 YIT:n osaketta yhtiön osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti. Osakkeet luovutettiin alun perin YIT:n vuosien 2010–2016 osakepalkkiojärjestelmän ansaintajakson 2012 perusteella järjestelmään kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden palautumisen jälkeen yhtiön hallussa oli 1 642 218 omaa osaketta 30.9.2015.

Sanna Kaje
Johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä - asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä kahdeksassa maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi