Muutos YIT:n omien osakkeiden omistuksessa

PÖRSSITIEDOTE                             2.7.2012 KLO 9.00

MUUTOS YIT:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

YIT Oyj:lle on palautunut vastikkeetta 8 541 YIT:n osaketta yhtiön osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti. Osakkeet luovutettiin alun perin YIT:n vuosien 2010-2016 osakepalkkiojärjestelmän ansaintajaksojen 2010 ja 2011 perusteella järjestelmään kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden palautumisen jälkeen yhtiön hallussa oli 1 834 110 omaa osaketta kesäkuun 2012 lopussa.

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT viettää 100-vuotisjuhlaa vuonna 2012. Yhtiö perustettiin Suomen suuriruhtinaskuntaan vuonna 1912. Tänä päivänä YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Palvelemme asiakkaita 14 maassa, Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa, 26 000 ammattilaisen voimin. Olemme kasvaneet asiakkaidemme kanssa ja kehittäneet palvelujamme yhteiskuntien muuttuessa. Aiomme jatkaa samalla polulla. Visionamme on olla edelläkävijä hyvän elinympäristön luojana ja ylläpitäjänä. Vuonna 2011 YIT:n liikevaihto oli noin 4,4 miljardia euroa. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi