MUUTOS YIT:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

PÖRSSITIEDOTE                  29.12.2011 KLO 9.30

MUUTOS YIT:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

YIT Oyj:lle on palautunut vastikkeetta 1 022 YIT:n osaketta yhtiön osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti. Osakkeet luovutettiin alun perin YIT:n vuosien 2010-2016 osakepalkkiojärjestelmän ansaintajakson 2010 perusteella järjestelmään kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden palautumisen jälkeen yhtiön hallussa on 1 952 414 omaa osaketta.

Lisätietoja antaa:

Marja Salo, hallintopäällikkö, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi