MUUTOS YIT:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

PÖRSSITIEDOTE                  1.7.2011 KLO 9.00

MUUTOS YIT:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

YIT Oyj:lle on palautunut vastikkeetta 1 524 YIT:n osaketta yhtiön osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti. Osakkeet luovutettiin alun perin YIT:n vuosien 2010-2016 osakepalkkiojärjestelmän ansaintajakson 2010 perusteella järjestelmään kuuluville avainhenkilöille.

Osakkeiden palautumisen jälkeen yhtiön hallussa on 1 949 614 omaa osaketta.

Lisätietoja antaa:

Marja Salo, hallintopäällikkö, YIT Oyj, puh. 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi