Muutos YIT:n sijoittajasuhteissa

YIT Oyj Sijoittajauutinen 11.7.2016 klo 10.00

Hanna Jaakkola (KTM) on nimitetty YIT:n sijoittajasuhdejohtajaksi 1. syyskuuta 2016 alkaen. Jaakkola siirtyy YIT:lle Cityconilta ja hänellä on laaja kokemus sijoittajasuhteista sekä pääomamarkkinoista. Jaakkola raportoi tehtävässään talousjohtaja Timo Lehtiselle.

“Olen innoissani päästessäni työskentelemään vahvaan, pitkän historian omaavaan yhtiöön, jonka sijoittajasuhdetoiminto on arvostettu ja aktiivinen”, toteaa Jaakkola ja jatkaa: “Toivon, että kokemukseni vähittäiskauppakiinteistöliiketoiminnasta ja kansainvälisestä ympäristöstä vahvistaa tiimiä entisestään”.

Sanna Kaje, johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A, siirtyy uusiin tehtäviin YIT:n ulkopuolella.

Lisätietoja antaa:

Timo Lehtinen, talousjohtaja, YIT Oyj, puh. 045 6700 626, timo.lehtinen@yit.fi

Timo Lehtinen

Talousjohtaja

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo kestäviä kaupunkeja ja parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Panostamme ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen, korkeaan laatuun ja monipuolisen osaamisemme jatkuvaan kehittämiseen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli lähes 1,7 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi