MUUTOS YIT:N SIJOITTAJASUHTEISSA

SIJOITTAJAUUTINEN       10.12.2009 klo 08.30

MUUTOS YIT:N SIJOITTAJASUHTEISSA

YIT-konsernin sijoittajasuhdejohtaja Petra Thorén on nimitetty Perheyritysten liiton toimitusjohtajaksi ja hän siirtyy pois YIT:n palveluksesta vuoden 2010 alusta lukien.

YIT:n sijoittajasuhteista vastaa talousjohtaja Timo Lehtinen. Lehtinen on työskennellyt YIT:ssä vuodesta 2006 alkaen talous- ja rahoitusjohtajana vastaten Suomen rakentamispalvelut ja Kansainväliset rakentamispalvelut -toimialojen taloushallinnosta. Elokuusta 2009 alkaen hän on ollut YIT-konsernin talousjohtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen.

Lisätietoja antaa: Talousjohtaja Timo Lehtinen, puh. 020 433 2258, timo.lehtinen@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi