MUUTOS YIT:N SIJOITTAJASUHTEISSA

SIJOITTAJAUUTINEN       10.12.2009 klo 08.30
 MUUTOS YIT:N SIJOITTAJASUHTEISSA

YIT-konsernin sijoittajasuhdejohtaja Petra Thorén on nimitetty Perheyritysten liiton toimitusjohtajaksi ja hän siirtyy pois YIT:n palveluksesta vuoden 2010 alusta lukien.

YIT:n sijoittajasuhteista vastaa talousjohtaja Timo Lehtinen. Lehtinen on työskennellyt YIT:ssä vuodesta 2006 alkaen talous- ja rahoitusjohtajana vastaten Suomen rakentamispalvelut ja Kansainväliset rakentamispalvelut -toimialojen taloushallinnosta. Elokuusta 2009 alkaen hän on ollut YIT-konsernin talousjohtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen.

Lisätietoja antaa: Talousjohtaja Timo Lehtinen, puh. 020 433 2258, timo.lehtinen@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi